Twój biznes w mediach społecznościowych

Media społecznościowe stały się nieodłącznym elementem naszego życia. Użytkownicy spędzają w nich mnóstwo czasu, dlatego można je idealnie wykorzystać w celach biznesowych, m.in. prowadząc profil firmy na Facebooku, czy Instagramie.

Facebook

Fanpage na Facebooku jest w dzisiejszych czasach obowiązkowym elementem marketingu internetowego.

Zamiast wchodzić na stronę danej firmy, użytkownicy wolą zajrzeć na Facebooka, gdzie mają wszystkie interesujące ich treści w jednym miejscu. Ponadto fanpage oferuje wiele funkcji, które sprawiają, że jest to wygodne i najszybsze narzędzie do komunikacji z klientami.
Możesz błyskawicznie odpisywać na wiadomości i komentarze konsumentów, a także połączyć profil ze sklepem, dzięki czemu klienci zapoznają się z Twoją ofertą.

Instagram

Ta uwielbiana przez miliony ludzi na całym świecie aplikacja ma ogromny potencjał marketingowy. Instagram to platforma oparta na przekazie wizualnym (zdjęciach), a więc to idealne miejsce, aby w ciekawy i estetyczny sposób zaprezentować swoje produkty czy usługi.

Wprowadzając markę na Instagram, należy pamiętać o sile hashtagów, które ułatwiają znalezienie i obserwowanie konkretnych treści, ale też zachęcają klientów do zaangażowania i interakcji (np. poprzez wstawienie zdjęcia z danym hashtagiem). Posiadając własną markę, warto też zastanowić się nad współpracą z influenserami, którzy, dzięki swoim dużym zasięgom, mogą skutecznie reklamować Twoją firmę.