Marketing internetowy

Strona przyjazna użytkownikowi

Jeżeli chodzi o prowadzenie biznesu, realia XXI wieku są nieubłagane: nie jesteś aktywny w internecie – nie istniejesz.
Dlatego tak ważne jest budowanie wizerunku marki i promowanie jej w sieci, szczególnie w mediach społecznościowych.

Na portalach takich jak Facebook, Instagram czy Twitter spędzamy nawet po kilka godzin każdego dnia – to daje ogromny potencjał marketingowy. To właśnie media społecznościowe pozwalają budować relacje z klientami w dużo bardziej osobisty i „luźny” sposób niż np. na stronie internetowej, która zazwyczaj ma charakter bardziej oficjalny.

Aby Twoja aktywność na portalach społecznościowych była skuteczna, warto skorzystać z pomocy narzędzi takich jak Facebook Ads, dzięki którym stworzymy efektywną kampanię reklamową skierowaną do konkretnej grupy docelowej.
Równie pomocny w promowaniu marki w internecie jest system reklam Google Ads, który umożliwi nam dotarcie do użytkowników w najpopularniejszej wyszukiwarce, z której korzystają miliardy ludzi na całym świecie. Nie możemy zapominać też o bardziej „tradycyjnych” metodach marketingu internetowego, jakimi są e-mail marketing czy marketing szeptany. Takie usługi również oferujemy w naszej firmie.

Facebook Ads

Facebook to portal, z którego już teraz korzysta połowa wszystkich obywateli naszego kraju. Tak wielka grupa użytkowników daje ogromny potencjał marketingowy. Przy odpowiednim skierowaniu reklam do określonej grupy docelowej można szybko i łatwo dotrzeć do potencjalnych klientów.

Google Ads

System reklam Google Ads pomoże Ci wypromować Twoją firmę w najpopularniejszej wyszukiwarce na świecie. Odpowiednio zaplanowana kampania pomoże zwiększyć liczbę odwiedzin na Twojej stronie czy sklepie internetowym.

Prowadzenie mediów społecznościowych

Profile na portalach społecznościowych są jednym z najszybszych sposobów na budowanie relacji firma-klient. Aby wykorzystać potencjał mediów społecznościowych w 100%, profil ten nie może być przypadkowy. Jednak prowadzony systematycznie i interesująco może dać bardzo dobre efekty marketingowe.

E-mail marketing

Marketing e-mailowy to jedna z najstarszych form marketingu internetowego, która, mimo szybkiego postępu tej branży, wciąż może dać świetne efekty. Poprzez narzędzia takie jak newsletter czy cold e-mail możemy dotrzeć bezpośrednio do potencjalnego klienta z indywidualną ofertą dostosowaną do jego potrzeb.

Marketing szeptany

Marketing szeptany może zdziałać cuda zarówno w świecie realnym (kiedy polecamy dane marki rodzinie i znajomym), jak i w internecie. Dzięki działaniom prowadzonym w ramach marketingu szeptanego, w naturalny i spontaniczny sposób wzbudzamy dyskusję w internecie na temat marki, a tym samym promujemy ją i dbamy o jej dobry wizerunek.

Wypełnij krótki formularz - otrzymasz gotowa ofertę

Krótki formularz, w którym zaznaczych obszary działania, którymi jesteś zainteresowany. W odpowiedzi dostaniesz naszą propozycję możliwych rozwiązań wraz z bezpłatną wyceną.

Porozmawiajmy o Twoim projekcie

Z przyjemnością porozmawiamy z Tobą, usłyszymy o celach Twojej firmy I powiemy Ci jak możemy pomóc je osiągnąć.